Mamma får fina mms :)

Pappa Amad är verkligen grym på att skicka fina uppdateringar och bilder till mig på dagarna! Jag är som ni redan visste, i Göteborg på lite business. I 4 lååååånga dagar ska jag vara borta från min prinsessa!

Allt verkar gå galant där hemma och här kommer lite bevis på det!

Gunga i parken, vilket kanoners väder!!!



Jasså, är det såååå pappa mutar dig till en puss?



Plask i Kungsträdgårdens stora pool :)



Mat-kladd-leken ser jag att pappa ställt upp med! Hur ser golvet under ut?



Tårta med grannen, mmm, ännu mera mutor?!! Godisgrisen Nayomi!



Moster Delila måtte vara en galen tant, men hon vet hur bebisar har roligt :)



UNDERBART med alla fina bilder och videor! Give me moore!!!

Hemma om 2 dagar, nedräkning pågår!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services