Saknar dig...

Den senaste tiden har det varit resande och det kommer bli ännu fler resor snart. Det betyder att jag inte får vakna bredvid min prinsessa, inga gråt stunder där mamma och pappa letar efter nappen, skratt, dans till musik och klappa-leken...Det finns så mycket glädje och energi i henne så det är verkligen något jag saknar i all stress och hets.

Det är såååå himla kul när Amad smsar mig bilder på Nayomi. Lite gott & blandat, dagtid, morgon, från salongen, det spelar ingen roll varifrån, det är bara så kul att se vad dom hittar på :)

Här kommer lite bilder från dom senaste dagarna!

En STOR morgon puss till mamma!


Banan med skal på?


Rumpan i vädret hahahhahaha!!!


Utanför öppna-förskalan tror jag. Sååå gullig ooooh min skatt!


Som sagt, tiden är dyrbar och all tid hemifrån känns som en evighet. Jag hoppas att min investeringen är rätt. Allt jag gör gör jag för både Nayomi och Amad.

Snart är jag hemma och då ska jag pussa henne, även om hon troligtvis sover då :)

Kram

Lek och lär, med pappa på öppna-förskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services