Ny säng :)

I söndags köpte vi äntligen en ny säng till Nayomi :) Det blev en svart Brio som passar in på inredningen, och som har egenskapen att kunna sänka ner ena sidan lite. Köpte den från BabyLand för 1995kr. Sen köpte vi även spjällskydd med Pingu motiv för 499kr. Mormor o morfar är med och sponsrar på sängen som Nayomis 1års present, TUSEN TACK!

Vi var även på IKEA och köpte täcke och kudde och en madrass till sängen.

Väl hemma prydde vi den med hennes teddy björnar och andra mjukis djur så att det kändes som hemma :)



Nu håller vi tummarna att prinsessan trivs och vill sova i hennes egen säng!!! (Jag har såklart inget emot att dela säng med henne, men, att vakna av armbågar och sparkar gör ont...)

Sen köpte vi även en förvarnings-nånting och nu är alla små leksaker borta från golvet!



Sen såklart bilder som Amad mmsat till mig :)

Toapapper och tidningar är kul!



Drakdräkten :)



Sällskap av en öppna-förskolan-kompis



På salongen hittar hon permanent kittet



Dom senaste dagarna har hon varit lite febrig och gnällig, haft ont i öron och mage. Vi har fått sova mellan 4-6 timmar per natt i 1-2 timmars intervaller. Snacka om slitet. Hoppas att hon blir bättre snart! Tror att det är tänderna som spökar...

Nu är jag i Malmö och försöker jobba och fatta mig på skånska språket...hem imorgon kväll :)

Amad vart tydligen hos Gabriel o pappa Armin ikväll. Det damp ner en bild på Gabriel och han har blivit så "stor" och liknar mamma Weronica jätte mycket!!!

 

Snart får dom leka ihop :)

Min mamma, alltså Nayomis mormor ska opereras imorgon och jag är JÄTTE nervös för henne...usch!!! Ber och tänker på dig kära mamma! Hoppas att allt går bra och att din mage gör som läkarna vill!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services