11 månader & Annat kul :)

Nu är prinsessan hela 11 månader :)

Hon lever upp till sitt prinsess rykte i sin fina rosa tyllklänning som vi köpte från Bangkok. Såååå fin! Vi klädde upp henne till Nicos 1 års kalas. Den kommer nog användas snart igen.



Jag har börjat jobba nu och tycker att det är fantastiskt kul att komma igång på ett nytt ställe. Sen uppskattar jag att komma hem i tid så jag hinner pussa på min skatt. Jag får söta mms från Amad med vad dom hittar på och den senaste bilden kom från öppna förskolan: Nayomi med sopkvasten i höggsta hugg!



Hon har sina små riskorn, 4.5 stycken, så vi tyckte att det var dax att sätta tänderna i en köttbit. Hehe, den köttbiten var god tyckte hon! Mumsar på som värsta grottmänniskan hahaha!



Nu när våren ÄNTLIGEN är här så är vi mycket på gården. Jag har planterat lite blommor på våran uteplats, och det ger så mycket mer liv på gården. Nayomi kan ju gå, men vi vågar inte släppa henne för hon slår sig så lätt. Hon är ju inte riktigt stabil än. Så gå vagnen är bra att ha. Här hälsar hon på grannen Anna Fleberg :)



Vi har ju såklart märkt att Nayomi älskar andra barn och bebisar! hon är helt förtjust i alla barn. Så när det kommer en bebbe så pekar hon alltid med världens leende på läpparna och vi säger "beeebiisss" så hon vet att det är barn på G :)

Här delar kusinerna vagn efter en liten tur till parken. Natanya ser över henne. Cuute!



Vi hade en fantastisk resa till Thailand och Nayomi älskade det! Poolen var en favorit! Sanden på stranden en annan favorit och allt ska in i den lilla munnen, oavsett färg eller form så vi måste ha ögonen öppna hela tiden! Det är klart att allt ser intressant och gott ut när ögat ser det för första gången :)

Jag lägger upp lite shopping bilder här snart. Köpte 2 söta klänningar och ett par toppar till henne. Det är dax att vi skickar inbjudan till hennes 1 års kalas den 28 maj! Så håll utkik :)

Kram på er alla!
Yaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services