Nya bilder + annat kul!

Jag har massor med bra nyheter idag :)

Vi börjar med den bästa: Mormor har fått åka hem från sjukhuset! Hon mår hyfsat bra och tycker såklart att det är skönt att vila i sin egen säng. Vi hälsade på i sjukhuset och det såg inte så värst roligt ut i det rummet...så nu hoppas jag att hon blir 100% återställd!!! Hon skulle iallafall komma på lördagens kalas, oavsett om det var gående eller i ambulans, hehe, typiskt MIN mamma!

Andra bra nyheten är att vi fått tag i en tårtmakare som ska fixa en riktigt fin prinsess-tårta till Nayomi :) Jag håller i detaljerna tills vi ser den på plats, vågar inte hoppas på för mkt!

Den tredje roliga nyheten är alla lyckade bilder som vi tog i lördags! Så himla fina. Noa var med och det blev en del roliga moment. Det tog mycket på energin och Nayomi blev lite kinkig, men slutresultatet ger jag tummen upp för :) Nu måste alla bilder upp åxå!









Jag kommer ta ett par i taget här på bloggen...det finns sååå många fina!

Det finns säkert mer trevliga nyheter. Som att jag ska umgås med min dotter imorgon heeeeela dagen :) Vi ska till öpnna förskolan och leka. Jag tar helt enkelt en dag till min prinsessa!

Om hon inte får en FatBoy säck i present av någon så ska jag köpa en till henne. Det ser så bekvämt ut och hon kan sitta på golvet utan att sitta PÅ golvet. Såg en sån fin på tv idag, i programmet Kniven mot strupen. Ska leta lite ikväll...

Kramar!

Yaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services