Vad hände med storlek 74???

Helt plötsligt så satt jag där i rummet en dag och skulle ta fram kläder till prinsessan. Och så tar jag fram allt i storlek 62/68 (så står det i kläderna) och inser att att jag måste köpa NYA kläder till henne!

Hon har förvisså en väldigt påfylld garderob så det är ingen panik, men att dra på henne för små byxor är att jag blundat för hennes tillväxt. Jag vill ju inte att hon ska bli stor :( Min lilla bebis....

HM är en favorit när jag ska köpa BABY kläder, dom har coola, färgglada och prisvärda saker, iallafall för tjejer!
Så det blev en sväng dit och jag inser något väldigt skumt!

Storlek 74 har vi hoppat över helt, nu ska vi köpa 80 (!)

Trötta föräldrar eller tok förvirrade???

Köpte en urgullig pyjamas set på 2 delar från Hello Kitty!

 

Ett par chinos, såååå söta :)

 

Jeans, kortare sommar modell



Och ett par sk. mjukisbyxor som hon FÅR krypa i även ute...



Jag ska tömma o ge bort + sälja en del kläder inom väldigt kort!

Fick lite roliga, skumma och...väldigt...annorlunda bilder på mms idag från Amad...


 

 



Jepp, det var det för idag gott folk!

Tack Neda o Anna för en vääääldigt trevlig shopping runda och aw :)
Nayomi lämnade verkligen luktspår på Fridays!



Dom bjöd på kritor och man kunde köpa babymat för 25kr på Fridays. Där har dom minssan tänkt till :)

Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services