:) Hej! Jag är tillbaka och nu händer det grejer!




Det har varit ett LÅÅÅNGT uppehåll härifrån. Det är mycket i livet som gått före och jag har lärt mig att hälsan är viktigast! Det var senast i juni/juli efter Nayomis 1års dag som jag bloggade här. Sen gick det lite utför med hälsan och företaget som jag valde att lägga ner och få mer tid hemma. Kloka val nu i efterhand!

Bloggen är ju för Nayomi. Jag håller på att beställa en bloggbok som kommer innehålla allla inlägg från mars 2010 till juli 2011. Sen ska jag börja om nu och berätta om livet och även dett år göra en bloggbok. Kan vara en kul grej att ha när hon blir äldre :)

Hon växer och mognar och pratar mer o mer, fortfarande "Nayomiska" och mycket "pappa jobbaaa" mamma jobba mycke" och en del "Juumi sitta häää" (nayomi sitta här) och "Jumi bebis potta" (Nayomi tar bebis på pottan". Mycket skratt när man är med henne!



En bestämd tjej, inte att leka med när det kommer till hennes intresse av MUSIK! När hon ser en iPhone så är det direkt "musssick musssick!!!" och då blir det David Guetta, Rihanna eller Gummi Bear. Om inte, då får vi höra det, grannen hör det och alla på tuben eller bussen hör det, hon skriker tills hon får sin "musssiiick"!

En annan jobbig grej hon lärt sig är "godisss" och hon vet vart det ligger :( Där får vi improvisera med lite nötter och russin i akutsituationer, haha! Unge alltså. Mycket finsk anamma i henne ;)

Well, jag återkommer om boken som snart ska tryckas! Lite senaste bilder på henne har ni nu, mer kommer!

Kram
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services