En uppdatering...

Dagarna flyger minst sagt och tiden känns som den inte räcker till fast jag skär ner på de ena och de andra. Men när jag tänker efter så är de ju så att ingen tid är tilräcklig för att vara med Nayomi.
Nyligen la jag upp bilderna från hennes 1-års dag, och de kändes som igår! Vi firade hennes 2-års dag och jag undrade vad som hände med allt emellan dessa år? Snabbt har de ju gått och vi har hunit med e hel del :)
Vi har rest världen över, besökt familj och vänner och unnat oss de ena och de andra i livets goda. Jag har sagt de förr, men nu säger jag de igen: Denna blogg ska göras till en bok så att Nayomi kan när hon vill, läsa om våra äventyr och vad hon fått uppleva!
Dags att sätta fart mama Yaz! Uppdatera de senaste året hehe :)
Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: marie

Hej!
Vilken fin blogg du har!! Hittade den när jag googlade på babygym. Undrar om ert barn växt ur det fina med nallar ni hade och ni vill sälja ert? Hittar det ingenstans och jag bara äääälskar det!! Finns inte kvar längre verkar det som:( ska få vår bebis om ca 5 veckor!:) du kan mejla mig om ni vill sälja, så ska jag hålla tummarna:) Annars kanske du har tips om vart man kan få tag i det? Varma hälsningar Marie

2012-08-26 @ 21:02:41
Postat av: Mama Yaz

Hej Marie, jag har mailat dig :)

2012-08-27 @ 09:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services