Saknar....

Jag saknar denna blogg. Jag saknar mina inlägg om min prinsessa. Jag saknar era fina kommentarer och att blicka tillbaka på denna blogg till den dagen då jag började blogga. Innan Nayomi kom :)
 
JAG SAKNAR!!!
 
Ska lägga ut den snygga skötbordet från Rockstar!
 
Den har varit grym! Med balja och allt. Älskar den, tar knappt plats och har gett våra handdukar plats. Nu blir de inte nummer 2 på denna tid, så lika bra att sälja den till någon som väntar nu :)
 
Lite nostalgiskt att sälja den...kommer ihåg när vi köpte den. Då var Nayomi i min mage och växte hihi!
 
 
 
Nu kommer jag att fortsätta bloggandet här, skriva ut bloggboken och skratta åt gamla minnen...miss u all, hope u missed me 2...Nu ses vi här igen.
 
Puss & Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services